Bewertungen von Sushi Company Rotterdam

Neue Beurteilungen

4.0
Antoinnette
2 Februar 2023

Lekker en vers as always!

Robert
26 Januar 2023

Weer lekker zoals we gewend zijn, kneiter vers en smakelijk

carolioen
20 Januar 2023

beste sushi van Rotterdam

Theo Krol
13 Januar 2023

Sushi box was gekanteld dus beetje door elkaar. Goede kwaliteit. De warme dingen waren niet echt heel warm meer misschien beter verpakking. Maar al met al wel goede kwaliteit.

Frank
12 Januar 2023

De paling smaakte naar zand en de prijs kwaliteit was echt schandalig. In ons dorp (Oisterwijk) krijg je meer en veel lekkerder voor dit geld! Zware tegenvaller!

Machteld
8 Januar 2023

Altijd ontzettend lekkere sushi! ❤️

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Renee
8 Januar 2023

Mooie presentatie. Blij met de korting.

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Charlotte
2 Januar 2023

Heel vlot contact eerder aan de telefoon. Sushi was ook goed!

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mary
30 Dezember 2022

Ik ben al jaren een vaste klant maar deze bestelling en de sushi van de chef viel echt enorm tegen. Wellicht de combinatie van smaken die ik kreeg en de rollen waren erg los gedraaid.

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mandy
30 Dezember 2022

We bestellen wel vaker hier. Lekkere sushi’s. Hiervoor vinden we niet erg om 20 min voor te rijden (enkel reis)

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mieke
27 Dezember 2022
Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mirjam
26 Dezember 2022

heerlijke sushi

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Stephanie R
25 Dezember 2022

Via de mail 18.20 als verwachte bezorgtijd doorgekregen, werd op datzelfde tijdstip gebeld dat de bezorger eraan kwam. Ipv ebi fry sushi een alternatief gekregen, heel erg fijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Schubert
25 Dezember 2022

kwaliteit van het eten uitstekend, zoals ik het al kende. Bezorging ook goed, alles zo ingepakt als wij hadden gevraagd

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Patricia
24 Dezember 2022

Wederom heerlijk. Maar wat minder is dat ze erg gierig met de sojasaus zijn. 1 klein mini flesje voor een schotel

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Bob renee
10 Dezember 2022

2 uur moeten wachten opdracht levering terwijl een uur was aangekondigd. Geleverde vlees was niet gaar. Rest was ok.

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

S van Es
8 Dezember 2022

Bestel al sinds jaar en dag bij de sushi company, mede gezien de uitmuntende kwaliteit. Maar sinds de nieuwe eigenaar holt deze achteruit. Ingrediënten zijn goedkoper en daardoor smaakt de sushi veel minder lekker… Dit is de tweede keer dat het opvallend veel minder was. De prijs is echter hetzelfde gebleven. Wij bestellen geen sushi meer bij de sushi company, want de prijs-kwaliteit is zwaar beneden het niveau van wat het was. Sorry!

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs. Stuur ons een e-mail met uw klant naar info@sushicompany.nl.

Annelise Pires Ferreira
5 Dezember 2022

Ik had de sushi vd chef besteld. Ik ben tot nu toe gewend om dan echt 6 heel verschillende sushi te krijgen met bijzonder smaken. Deze keer heb ik oa 4x Nigiri gekregen (foto beschikbaar indien gewenst). De - naar mijn mening - meest saaie sushi. Ik begrijp dat ik geen voorwaarden kan stellen aan wat ik als sushi van de chef krijg, maar ik vond dit wel erg ongeĂŻnspireerd. Net de kwaliteit is niks mis, maar ik verwachtte dus wel meer van de sushi vd chef, gebaseerd op ervaringen uit het verleden.

Antwort von Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Coen van de Vooren
4 Dezember 2022

Keurig op tijd klaar. Vriendelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding.

Eva
3 Dezember 2022
Nico Vermeulen
27 November 2022

Sushi was heerlijk, vers en smaakvol. Leuk dat jullie er een slagroom soesje bij doen, deze was echter zuur. De room was niet goed meer. Zonde! Verder geen klachten!

Monique
27 November 2022

Korting genoemd op de website klopt niet en wordt ook niet toegepast! Sushi stukjes worden steeds kleiner en ook van crispy is niet altijd sprake. Smaak/kwaliteit wordt/is minder.

Eliza
26 November 2022

Het was lekkere sushi ik had de crispy fantasy. Waarom geen 5 sterren ik vind het lekker als kip en/of garnaal beetje warm is dat was het niet meer maar verder top!

Jeroen
13 November 2022

Sushi viel uit elkaar, smakeloos. Weinig vis vooral komkommer en avocado dingen

Bob renee
30 Oktober 2022

Compleet snel en vooral lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Louise
30 Oktober 2022
Lesley
28 Oktober 2022

Heerlijke, verse sushi. Stond mooi op tijd klaar.

M
28 Oktober 2022

Duurde een uur

Jan den Engelsman
27 Oktober 2022
Anne
22 Oktober 2022

Gewoon heeeeeerlijk sushi van de chef zoals we dan kennen van sushi company !!!

Nina
15 Oktober 2022

Echt heerlijke sushi! Ook lekker snel klaar. Volgende keer bestel ik weer bij sushi company.

Quirine
3 Oktober 2022

Lekkere sushi en lekkere gyoza, de temaki is soms wat groot en is prijzig, en ik mis een stukje avocado om het af te maken. Verder helemaal prima!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Jan Leydes
30 September 2022

Top sushi. Bezorging netjes en snel

Kimberley
29 September 2022

SuperLEKKER! Vers en smaakvol. Prijs kwaliteit mooi in verhouding. En zo superlief had een birthday kunstwerk op de tas ontvangen wat ik heel erg waardeer! Sushi company is gewoon altijd lekker.

De Jong
22 September 2022

Kwaliteit is prima. Ik vind het alleen heel raar dat ik vooraf moet betalen, maar voor die betaling (via IDeal andere mogelijkheid is er niet) EUR 0,25 extra moet betalen. Echt belachelijk en een reden om elders te gaan zoeken. Verder stonk vandaag de zaak bij het afhalen naar de (sigaretten)rook.

Ben Schmits
4 September 2022

Het was weer heerlijk net als altijd, ik bestel hier zeer regelmatig De bezorging was goed en ook netjes op de afgesproken (door de Sushi Company dmv van een e-mail) tijd

Patricia
28 August 2022

Zoals altijd erg lekker. Alleen nu wel heel erg karig met de soja saus. Het was te weinig. De laatste sushi’s moesten zonder. En ik zou om 16:00 uur halen was er 16:15 en toen moest ik nog wachten. Nog niet echt spitstijd dus beter timen mensen

anoniem
27 August 2022
J. de Jong
20 August 2022

Prima uitgevoerd. Maar belachelijk dat je voor je vooruitbetaling via IDeal EUR 0,25 extra moet betalen. Maar je moet vooruitbetalen. Reden om eens verder te kijken.

PF Stellinga
19 August 2022

Écht de beste sushi in Rotterdam!

anoniem
18 August 2022
Mark
18 August 2022

heerlijk!

Sander
8 August 2022

2 uur gewacht op de bestelling, alles was koud & meerdere graten in de sashimi. Ver ondermaats, ik kom helaas niet meer terug

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Joka de Bruijn.
7 August 2022

Dank jullie wel voor de beste sushi ooit!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.