Beoordelingen van Sushi Company Rotterdam

Recente recensies

4.0
Vaste klant
14 februari 2024

Tevergeefs gewacht op mijn bestelling. Ik heb mijn bestelling helemaal niet ontvangen. En toen ik belde om te vragen hoe dat zat, werd er de hele avond niet opgenomen. Ik heb nog steeds niets vernomen.

Tom
26 januari 2024

lekkere sushi, prima snel bezorgt. De zalm sashimi was heerlijk

Linda
21 januari 2024

Het duurde 1,5u voordat de sushi arriveerde. De sushi van de chef is lang niet meer wat het geweest is, hele ‘saaie’ sushi.

C. Morres
11 januari 2024

Het lijkt erop dat de vis nu wordt ingekocht bij een andere leverancier. De smaak is veranderd ten opzichte van enige tijd geleden. Toch iets minder lekker dan vorige keren. 3,5 ster waard.

Beatriz
20 december 2023

The order was not delivered and until now the refund was not done. I am waiting the contact to manage the refund for this order. I also sent email, but nobody replied.

Schubert
9 december 2023

compliment: eten van heel goede kwaliteit, zoals ik het bij u gewend ben :-) verbeterpunten: er waren geen stokjes (chopsticks) meegeleverd, wij waren in een bedrijfspand waar geen geschikt bestek was. Dat was heel vervelend. Ook waren er geen servetjes meegeleverd.

Antoinnette Scheulderman
3 december 2023

Beste mensen, het was weer zalig. En dank voor het ‘goedmakertje’: was niet nodig maar wel zeer gewaardeerd! Tot snel weer

Antoinnette
2 december 2023

Zoals altijd was de sushi weer heel lekker, maar helaas was de door mij bestelde edamame niet meegeleverd. Toen ik daarover belde, werd er niet opgenomen. Denk dat jullie een nogal drukke avond hadden, daarom ook lang op bestelling gewacht. Hopelijk kan ik de edamame alsnog bij mijn volgende bestelling krijgen.

Dan
1 december 2023

Heerlijk als altijd, prima kwaliteit. Alleen jammer dat anderhalf uur moesten wachten

Jan
18 november 2023

Sushi Company maakt zijn reputatie altijd waar. Heerlijke sushi en sashimi. Keurig op tijd gebracht. Gewoon beste in onze buurt.

Robert
15 september 2023

Zeer teleurgesteld gisteren door de Sushi waar we altijd een flink eind voor rijden. Het was droog, viel uit elkaar en ook de smaak en textuur waren totaal niet wat we gewend zijn. What happened?

m
9 september 2023

Niet alles bleek leverbaar, de sushi leek met minder zorgvuldigheid gemaakt dan normaal.

Mandy
6 september 2023

Kwaliteit is goed, jammer dat 1 van de sushi die we besteld hebben niet hebben gekregen

Hugo Abrahamse
3 september 2023

Smaak prima. Zalm en Tuna een beetje te warm. Voor de rest voortreffelijk

Jorritsma
1 september 2023

De boontjes waren van onvoldoende kwaliteit. De gestoomde items koud. De sushi schotel en mini loempia’s waren heel lekker

Joka de Bruijn.
28 augustus 2023

Was weer geweldig lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
20 augustus 2023
Van Rossum
19 augustus 2023

Prima service, heerlijke verse sushi,s en voor herhaling vatbaar.

Jan
16 augustus 2023

Prima geregeld en lekker Een aanrader

Hanne
15 augustus 2023

Heerlijk gegeten, alles was weer uitstekend bereid en vers.

Dijkhuizen
8 augustus 2023

Snel en goed bereid. Aanrader!

Sam
10 juli 2023

We hebben erg genoten van de lekkere sushi met verse wasabi (wat ik niet vaak zie!). Sushi van de chef, zoals in de recensies meer wordt aangeraden was inderdaad heerlijk! Stokjes en sojasaus waren inbegrepen. De bezorging was iets later dan geschat bij het bestellen, maar we kregen nog een extra berichtje op het moment dat de bezorger vertrok en die was er heel snel. Heel netjes.

Femke
6 juli 2023

Chef’s special was deze keer top. Vorige keer viel het tegen, met veel dezelfde rollen en normale nigiri’s, maar deze keer was er echt veel variatie. Voor zo’n chef special blijven we bestellen bij de sushi company

Carolien Dieleman
19 juni 2023

Heerlijke sushi. Alles kersvers en goed verpakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Trooster
29 mei 2023

Lekker, maar, te veel rijst en te. weinig topping!

alja zundorf
22 mei 2023

zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten

Jack
4 mei 2023

Werd anderhalf uur voor levertijd gebeld of ze de bestelling eerder mochten brengen. Uiteindelijk kwam het toch later dan afgesproken. Deel van de bestelling ontbrak. Ik zou mijn geld terug krijgen maar is nog niet gebeurd. De sushi voelde warm aan. Ik had de indruk dat hij al een tijdje had gestaan. Erg jammer allemaal.

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs. Vanaf het moment dat we beginnen met het verwerken van uw terugbetaling, worden terugbetalingen binnen 3-5 werkdagen teruggestort naar uw kaartuitgevende bank en alle andere terugbetalingen binnen 5-7 werkdagen

Delia
4 mei 2023
Renee
3 mei 2023

Helaas weer heel lang moeten wachten op de bestelling 1.5 uur. Onverklaarbaar ook dat dat er na “ uw bestelling is onderweg” nog 40 minuten hebben moeten wachten voordat het er was. En het is 5 minuten rijden. Daarnaast zou ik nog teruggebeld worden voor de uitleg. Maar dat is nooit gebeurt. Heel jammer allemaal. Gr bob renee.

Schreij
2 mei 2023

Er is niets te verbeteren. Helemaal prima zo.

David
29 april 2023
Stephanie
24 april 2023

Bestellen altijd bij Sushi Company omdat het the best verse sushi in town is. De sushi de we vandaag ontvingen was verre van de oorspronkelijke kwaliteit die we zijn gewend, droog en smakeloos en rare korrels ik de rijst. Ik hoop dat dit een eenmalige off day is.

Marion Alblas
24 april 2023
Renee
23 april 2023

Kwaliteit altijd uitstekend. Bezorging dit keer ook heel snel. Prima hoor.

Smeets
16 april 2023

heerlijke sushi, precies zoals besteld / ook bestelling helemaal in orde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Winke
8 maart 2023

Sushi van de chef is (nog steeds) altijd erg lekker en dit keer ook de loempia's en gyoza besteld, nou dat ga ik vaker doen. Dank voor snelle bezorging en het lekkere eten!

Eveline
5 maart 2023

Hoewel de afhaallocatie behoorlijk afschrikwekkend is, was de sushi van uitzonderlijke kwaliteit en fantastisch gepresenteerd.

Chris
2 maart 2023

Beste sushi thuisbezorgd service van Rotterdam!

Willem Portengen
12 februari 2023
Antoinnette
2 februari 2023

Lekker en vers as always!

Robert
26 januari 2023

Weer lekker zoals we gewend zijn, kneiter vers en smakelijk

carolioen
20 januari 2023

beste sushi van Rotterdam

Theo Krol
13 januari 2023

Sushi box was gekanteld dus beetje door elkaar. Goede kwaliteit. De warme dingen waren niet echt heel warm meer misschien beter verpakking. Maar al met al wel goede kwaliteit.

Frank
12 januari 2023

De paling smaakte naar zand en de prijs kwaliteit was echt schandalig. In ons dorp (Oisterwijk) krijg je meer en veel lekkerder voor dit geld! Zware tegenvaller!

Machteld
8 januari 2023

Altijd ontzettend lekkere sushi! ❤️

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Renee
8 januari 2023

Mooie presentatie. Blij met de korting.

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Charlotte
2 januari 2023

Heel vlot contact eerder aan de telefoon. Sushi was ook goed!

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mary
30 december 2022

Ik ben al jaren een vaste klant maar deze bestelling en de sushi van de chef viel echt enorm tegen. Wellicht de combinatie van smaken die ik kreeg en de rollen waren erg los gedraaid.

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mandy
30 december 2022

We bestellen wel vaker hier. Lekkere sushi’s. Hiervoor vinden we niet erg om 20 min voor te rijden (enkel reis)

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mieke
27 december 2022
Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Mirjam
26 december 2022

heerlijke sushi

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Stephanie R
25 december 2022

Via de mail 18.20 als verwachte bezorgtijd doorgekregen, werd op datzelfde tijdstip gebeld dat de bezorger eraan kwam. Ipv ebi fry sushi een alternatief gekregen, heel erg fijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Schubert
25 december 2022

kwaliteit van het eten uitstekend, zoals ik het al kende. Bezorging ook goed, alles zo ingepakt als wij hadden gevraagd

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Patricia
24 december 2022

Wederom heerlijk. Maar wat minder is dat ze erg gierig met de sojasaus zijn. 1 klein mini flesje voor een schotel

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Bob renee
10 december 2022

2 uur moeten wachten opdracht levering terwijl een uur was aangekondigd. Geleverde vlees was niet gaar. Rest was ok.

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

S van Es
8 december 2022

Bestel al sinds jaar en dag bij de sushi company, mede gezien de uitmuntende kwaliteit. Maar sinds de nieuwe eigenaar holt deze achteruit. Ingrediënten zijn goedkoper en daardoor smaakt de sushi veel minder lekker… Dit is de tweede keer dat het opvallend veel minder was. De prijs is echter hetzelfde gebleven. Wij bestellen geen sushi meer bij de sushi company, want de prijs-kwaliteit is zwaar beneden het niveau van wat het was. Sorry!

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs. Stuur ons een e-mail met uw klant naar info@sushicompany.nl.

Annelise Pires Ferreira
5 december 2022

Ik had de sushi vd chef besteld. Ik ben tot nu toe gewend om dan echt 6 heel verschillende sushi te krijgen met bijzonder smaken. Deze keer heb ik oa 4x Nigiri gekregen (foto beschikbaar indien gewenst). De - naar mijn mening - meest saaie sushi. Ik begrijp dat ik geen voorwaarden kan stellen aan wat ik als sushi van de chef krijg, maar ik vond dit wel erg ongeïnspireerd. Net de kwaliteit is niks mis, maar ik verwachtte dus wel meer van de sushi vd chef, gebaseerd op ervaringen uit het verleden.

Reactie van Sushi Company

Hartelijk dank voor uw feedback! We werken continu aan het verbeteren van onze service en stellen uw mening dan ook zeer op prijs.

Coen van de Vooren
4 december 2022

Keurig op tijd klaar. Vriendelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding.

Eva
3 december 2022
Nico Vermeulen
27 november 2022

Sushi was heerlijk, vers en smaakvol. Leuk dat jullie er een slagroom soesje bij doen, deze was echter zuur. De room was niet goed meer. Zonde! Verder geen klachten!

Monique
27 november 2022

Korting genoemd op de website klopt niet en wordt ook niet toegepast! Sushi stukjes worden steeds kleiner en ook van crispy is niet altijd sprake. Smaak/kwaliteit wordt/is minder.

Eliza
26 november 2022

Het was lekkere sushi ik had de crispy fantasy. Waarom geen 5 sterren ik vind het lekker als kip en/of garnaal beetje warm is dat was het niet meer maar verder top!

Jeroen
13 november 2022

Sushi viel uit elkaar, smakeloos. Weinig vis vooral komkommer en avocado dingen

Bob renee
30 oktober 2022

Compleet snel en vooral lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louise
30 oktober 2022
Lesley
28 oktober 2022

Heerlijke, verse sushi. Stond mooi op tijd klaar.

M
28 oktober 2022

Duurde een uur

Jan den Engelsman
27 oktober 2022
Anne
22 oktober 2022

Gewoon heeeeeerlijk sushi van de chef zoals we dan kennen van sushi company !!!

Nina
15 oktober 2022

Echt heerlijke sushi! Ook lekker snel klaar. Volgende keer bestel ik weer bij sushi company.

Quirine
3 oktober 2022

Lekkere sushi en lekkere gyoza, de temaki is soms wat groot en is prijzig, en ik mis een stukje avocado om het af te maken. Verder helemaal prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Leydes
30 september 2022

Top sushi. Bezorging netjes en snel

Kimberley
29 september 2022

SuperLEKKER! Vers en smaakvol. Prijs kwaliteit mooi in verhouding. En zo superlief had een birthday kunstwerk op de tas ontvangen wat ik heel erg waardeer! Sushi company is gewoon altijd lekker.

De Jong
22 september 2022

Kwaliteit is prima. Ik vind het alleen heel raar dat ik vooraf moet betalen, maar voor die betaling (via IDeal andere mogelijkheid is er niet) EUR 0,25 extra moet betalen. Echt belachelijk en een reden om elders te gaan zoeken. Verder stonk vandaag de zaak bij het afhalen naar de (sigaretten)rook.

Ben Schmits
4 september 2022

Het was weer heerlijk net als altijd, ik bestel hier zeer regelmatig De bezorging was goed en ook netjes op de afgesproken (door de Sushi Company dmv van een e-mail) tijd

Patricia
28 augustus 2022

Zoals altijd erg lekker. Alleen nu wel heel erg karig met de soja saus. Het was te weinig. De laatste sushi’s moesten zonder. En ik zou om 16:00 uur halen was er 16:15 en toen moest ik nog wachten. Nog niet echt spitstijd dus beter timen mensen

anoniem
27 augustus 2022
J. de Jong
20 augustus 2022

Prima uitgevoerd. Maar belachelijk dat je voor je vooruitbetaling via IDeal EUR 0,25 extra moet betalen. Maar je moet vooruitbetalen. Reden om eens verder te kijken.

PF Stellinga
19 augustus 2022

Écht de beste sushi in Rotterdam!

anoniem
18 augustus 2022
Mark
18 augustus 2022

heerlijk!

Sander
8 augustus 2022

2 uur gewacht op de bestelling, alles was koud & meerdere graten in de sashimi. Ver ondermaats, ik kom helaas niet meer terug

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joka de Bruijn.
7 augustus 2022

Dank jullie wel voor de beste sushi ooit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.