Beoordelingen van Sushi Company Rotterdam

Recente recensies

4.0
Nico Vermeulen
27 november 2022

Sushi was heerlijk, vers en smaakvol. Leuk dat jullie er een slagroom soesje bij doen, deze was echter zuur. De room was niet goed meer. Zonde! Verder geen klachten!

Monique
27 november 2022

Korting genoemd op de website klopt niet en wordt ook niet toegepast! Sushi stukjes worden steeds kleiner en ook van crispy is niet altijd sprake. Smaak/kwaliteit wordt/is minder.

Eliza
26 november 2022

Het was lekkere sushi ik had de crispy fantasy. Waarom geen 5 sterren ik vind het lekker als kip en/of garnaal beetje warm is dat was het niet meer maar verder top!

Jeroen
13 november 2022

Sushi viel uit elkaar, smakeloos. Weinig vis vooral komkommer en avocado dingen

Bob renee
30 oktober 2022

Compleet snel en vooral lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louise
30 oktober 2022
Lesley
28 oktober 2022

Heerlijke, verse sushi. Stond mooi op tijd klaar.

M
28 oktober 2022

Duurde een uur

Jan den Engelsman
27 oktober 2022
Anne
22 oktober 2022

Gewoon heeeeeerlijk sushi van de chef zoals we dan kennen van sushi company !!!

Nina
15 oktober 2022

Echt heerlijke sushi! Ook lekker snel klaar. Volgende keer bestel ik weer bij sushi company.

Quirine
3 oktober 2022

Lekkere sushi en lekkere gyoza, de temaki is soms wat groot en is prijzig, en ik mis een stukje avocado om het af te maken. Verder helemaal prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Leydes
30 september 2022

Top sushi. Bezorging netjes en snel

Kimberley
29 september 2022

SuperLEKKER! Vers en smaakvol. Prijs kwaliteit mooi in verhouding. En zo superlief had een birthday kunstwerk op de tas ontvangen wat ik heel erg waardeer! Sushi company is gewoon altijd lekker.

De Jong
22 september 2022

Kwaliteit is prima. Ik vind het alleen heel raar dat ik vooraf moet betalen, maar voor die betaling (via IDeal andere mogelijkheid is er niet) EUR 0,25 extra moet betalen. Echt belachelijk en een reden om elders te gaan zoeken. Verder stonk vandaag de zaak bij het afhalen naar de (sigaretten)rook.

Ben Schmits
4 september 2022

Het was weer heerlijk net als altijd, ik bestel hier zeer regelmatig De bezorging was goed en ook netjes op de afgesproken (door de Sushi Company dmv van een e-mail) tijd

Patricia
28 augustus 2022

Zoals altijd erg lekker. Alleen nu wel heel erg karig met de soja saus. Het was te weinig. De laatste sushiā€™s moesten zonder. En ik zou om 16:00 uur halen was er 16:15 en toen moest ik nog wachten. Nog niet echt spitstijd dus beter timen mensen

anoniem
27 augustus 2022
J. de Jong
20 augustus 2022

Prima uitgevoerd. Maar belachelijk dat je voor je vooruitbetaling via IDeal EUR 0,25 extra moet betalen. Maar je moet vooruitbetalen. Reden om eens verder te kijken.

PF Stellinga
19 augustus 2022

Ɖcht de beste sushi in Rotterdam!

anoniem
18 augustus 2022
Mark
18 augustus 2022

heerlijk!

Sander
8 augustus 2022

2 uur gewacht op de bestelling, alles was koud & meerdere graten in de sashimi. Ver ondermaats, ik kom helaas niet meer terug

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joka de Bruijn.
7 augustus 2022

Dank jullie wel voor de beste sushi ooit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.